Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent. Bij Envida vinden we een klacht een belangrijk signaal. Als u niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Wij bieden u mogelijkheden om samen te komen tot een oplossing. Door uw klacht kenbaar te maken, helpt u ons bovendien om onze zorg- en dienstverlening verder te verbeteren.
TEVREDEN?
Gebruik daarvoor DIT FORMULIER om dat aan onze medewerkers te laten weten. Wij stellen het op prijs als u uw tevredenheid en waardering ook kenbaar maakt via de website van Zorgkaart Nederland. Woont u in een van onze woonzorgcentra: laat dan HIER uw reactie achter. Krijgt u wijkzorg? Dan kunt u onze medewerkers waarderen op DEZE PAGINA.
NIET TEVREDEN?
Bent u niet helemaal tevreden over de zorg, bepaalde voorzieningen of de manier waarop onze medewerkers u informeren? Wij vinden het belangrijk dat u dit meteen kenbaar maakt. U leest hieronder op welke manier u dit kunt doen.
SAMEN NAAR EEN OPLOSSING
Bent u ontevreden of heeft u een klacht, dan adviseren we u om allereerst in gesprek te gaan met de betrokken medewerker en/of de teamleider. Vaak helpt het om ‘de lucht te klaren’ in een goed gesprek. Soms is dat niet genoeg. Dan zijn er meer mogelijkheden.
DE CLIENTVERTROUWENSPERSOON
Vindt u het lastig dit gesprek aan te gaan of weet u niet goed wat te doen? De cliëntvertrouwenspersoon kan u helpen. De vertrouwenspersoon biedt een luisterend oor, geeft informatie en kan u helpen om uw vraag in de juiste woorden op papier te zetten of bespreekbaar te maken.
De cliëntvertrouwenspersonen zijn:
Daan Schatteman, tel: +31 (0)6 519 025 14
Karla Kuijt, tel: +31 (0)6 102 577 66